Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

Święta tuż,tuż...

Pora więc na dekoracje i prezenty.


 

  






                                          Prezentów czas...
herbaciarka

   Dziś chciałabym zaprezentować drewniane pudełeczko z trzema przegródkami w środku. Boki herbaciarki pokryte są brązową bejcą. Relief na przodzie ma kolor miedzi. Do ozdobienia wieczka użyty został motyw kwiatowy z serwetki i podmalowany farbami akrylowymi. Po wyschnięciu pracę zabezpieczyłam woskiem do drewna. Wierzch polakierowałam matowym lakierem. Mam nadzieję, że herbaciarka spodoba się osobie, dla której została zrobiona.




            Szklana misa          


   Misa została zrobiona dla pewnej miłej osóbki, którą znam od niedawna. A wszystko za sprawą tajemniczej Ataner i mikołajkowej zabawy. Do ozdobienia misy z czystego szkła użyłam papieru ryżowego, farb akrylowych, pozłotniczych , perłowej pozłoty, złotych płatków szlagmetalu i miedzianej  konturówki. Razem z misą do nowej właścicielki powędrowały inne drobiazgi, a także  świąteczne życzenia. Uwielbiam dostawać prezenty, ale własnoręczne ich robienie i obdarowywanie innych, to dopiero frajda!

 




 


5 komentarzy:

  1. Misa jest moja!! Piękna i dopracowana perfekcyjnie. Cudna :)
    Anulko jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję za miły wpis,zapraszam na moje poddasze i...czekam na Twój blog,bo jak widzę budowa rozpoczęta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne przedmioty! Nie dam rady uzupełnić komentarzy pod każdym postem, wszystko mi się podoba, misa, pudełka, świeczniki, reliefy, złocenia, kolory. Bardzo w moim stylu. Będę zaglądać i podziwiać dalej. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i oczywiście będzie mi miło Ciebie gościć, pozdrawiam,Ania :)

      Usuń
  4. Widzę,że serwetka ma ognistym tle daje zupełnie fantastyczny efekt:)))

    OdpowiedzUsuń